Všeobecné obchodné podmienky

Občianske združenie Bližšie k sebe, so sídlom Družstevná ul. č. 645/19, 900 28 Ivanka pri Dunaji, Slovenská republika, IČO: 42 360 391, registrované v registri mimovládnych neziskových organizácií vedenom Ministerstvom vnútra SR, reg.č. VVS/1-900/90-42842, vydáva tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“):

Kontakty:

Kontaktná adresa:

Občianske združenie Bližšie k sebe
Družstevná ul. č. 645/19, 
900 28 Ivanka pri Dunaji

e-mail: andrea@mikolasik.sk    
telefón: 0904952578

IČO: 42 360 391
Sídlo podnikania: Družstevná ul. č. 645/19, 900 28 Ivanka pri Dunaji

registrované v registri mimovládnych neziskových organizácií vedenom Ministerstvom vnútra SR, reg.č. VVS/1-900/90-42842

Bankové spojenie:

banka: Slovenská sporitelňa
číslo účtu: 5055399066/0900 Slovenská sporiteľňa a.s.
IBAN: SK91 0900 0000 0050 5539 9066
SWIFT: GIBASKBX

I. Vymedzenie pojmov

  1. Organizátor  – Občianske združenie Bližšie k sebe, so sídlom Družstevná ul. č. 645/19, 900 28 Ivanka pri Dunaji, Slovenská republika, IČO: 42 360 391, registrované v registri mimovládnych neziskových organizácií vedenom Ministerstvom vnútra SR, reg. č. VVS/1-900/90-42842, ponúkajúca a poskytujúca produkt;
  2. Účastník – fyzická osoba, ktorá si objedná produkt;
  3. Produkt – akýkoľvek produkt patriaci do portfólia Organizátora, a to najmä: 
    1. webinár: online seminár – tematická prednáška vedená rôznymi lektormi; 
    1. konferencia: ženská konferencia – jednodňová akcia, tvorená prednáškami, workshopmi a koncertom;
    1. seminár: Seminár Mama a dcéra – zážitkový seminár pozostávajúci z kreatívnych aktivít zameraný na posilnenie vzťahu mamy a dcéry a vovedenie dcér do témy ženskej cyklickosti;
    1. seminár: Seminár tvorby spoločenstva – zážitkový seminár, na ktorom si skupina sprevádzaná facilitátormi zážitkovým spôsobom osvojuje princípy potrebné na tvorbu spoločenstva;
    1. seminár: Tréning zručností tvorby spoločenstva, na ktorom si skupina vedená facilitátormi osvojuje prinicípy potrebné na tvorbu spoločenstva v kombinácii tréningových a zážitkových aktivít
  1. Strany – Organizátor a Účastník;
  2. Prihláška  – prejav vôle Účastníka smerujúci k zakúpeniu Účastníkom vybraného produktu;
  3. Uskutočnenie objednávky – odoslanie Prihlášky Účastníkom Organizátorovi prostredníctvom online formulára;
  4. Uzavretie kúpnej zmluvy – kúpna zmluva sa považuje za uzavretú okamihom potvrdenia Objednávky zo strany Organizátora;
  5. Zaplatenie kúpnej ceny produktu – zaplatením kúpnej ceny produktu sa rozumie okamih pripísania peňažných prostriedkov na účet Organizátora;

II. Všeobecné úvodné ustanovenia

Všetky vzťahy medzi Organizátorom a Zákazníkom, ktoré nie sú výslovne upravené týmito VOP, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Z. z. (ďalej „Občiansky zákonník“) v znení neskorších predpisov.

 Orgánom dozoru je Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie pre Bratislavský kraj, so sídlom Prievozská 32, P. O. Box 5, 820 07 Bratislava.

Predmetom činnosti Organizátora je vytvorenie, vydanie, ponuka a dodanie produktu objednaného Účastníkom. Všetky práva k produktom, najmä autorské právo, licenčné právo a právo priemyselného vlastníctva sú vo výhradnom vlastníctve Organizátora. Tieto práva sú chránené zákonom č. 185/2015 Z. z. (Autorský zákon) v platnom znení, ako aj predpismi upravujúcimi ochranu priemyselných práv v platnom znení. Všetky práva Organizátora sú vyhradené, a to najmä právo na kopírovanie, distribúciu a preklad produktu. Bez predchádzajúceho písomného súhlasu Organizátora nesmie byť žiadna časť Produktu šírená, a to akoukoľvek dostupnou formou s prihliadnutím na súčasný stav techniky (hlavne tlačou, fotokópiou, elektronickým alebo iným prístupným spôsobom). Zároveň nesmie byť žiaden z produktov, a to ani jeho časť šírený pomocou použitia elektronických offline systémov, a za ich pomoci alebo prostredníctvom nich spracovaný, šírený alebo ukladaný do pamäti.

III. Webinár

  1. Prihláška
  1. Prihlášku uskutočňuje Účastník prostredníctvom online formulára na webovom sídle Organizátora alebo prostredníctvom platformy Inviton. Účastník berie na vedomie, že súčasťou prihlášky je aj informácia o kúpnej cene ako účastníckeho poplatku a  spôsobe jej úhrady za webinár. 
    1. Odoslaním Prihlášky Účastníka vzniká povinnosť zaplatiť kúpnu cenu do troch dní od odoslania prihlášky a to prostredníctvom platobnej brány www.inviton.sk
    1. Po vyplnení a zaslaní Prihlášky bude Účastníkovi zaslané potvrdenie o jej prijatí na emailovú adresu, ktorú uviedol v Prihláške. Prihláška Účastníka sa stáva záväznou dňom doručenia Organizátorovi. 
    1. Momentom uhradenia kúpnej ceny, obdrží Účastník od platformy Inviton potvrdenie registrácie a prihlasovací link na konkrétny webinár obsiahnutý v tomto potvrdzovacom maili. 
    1. Najneskôr do 14tej hodiny v deň konania webinára, obdrží Účastník organizačné pokyny ku konkrétnemu webináru, a to na e-mailovú adresu, ktorú uviedol v Prihláške. 
    1. V deň konania webinára obdrží Účastník pozvánku prostredníctvom ktorej sa v deň konania webinára pripojí k webináru na uvedenej platforme. Prihlásením na webinár dáva Účastník súhlas k vyhotovovaniu obrazovej a zvukovej dokumentácie webinára zo strany Organizátora za účelom zdokumentovania jeho priebehu a ďalšieho použitia.
  1. Storno podmienky
  • Akékoľvek zmeny údajov v Prihláške ako aj storno Prihlášky na webinár je možné oznámiť Organizátorovi iba elektronicky a to na e-mailovú adresu:  info@medzinebomazenou.sk.
    • Ak Účastník Prihlášku zruší (odstúpi od zmluvy): 
    • nad 30 dní pred konaním webinára, bude Účastníkovi vrátených 95% z ceny Prihlášky.
    • do 30 dní pred konaním webinára, bude Účastníkovi vrátených 50% z ceny Prihlášky.
    • do 14 dní pred konaním webinára, bude Účastníkovi vrátených 0% z ceny Prihlášky.
    • V prípade, že  bude webinár zrušený zo strany Organizátora, Účastníkovi bude vrátená cena Prihlášky v plnej výške.
  1. Vyhlásenia
    1. Organizátor webinárov nezodpovedá za kvalitu internetového pripojenia účastníkov webinára. Nekvalitné pripojenie zo strany účastníka spôsobujúce prerušovanie prednášky či nemožnosť prihlásenia sa k nej nie je dôvodom storna a vrátenia poplatku za webinár.
    1. Účastník sa zaväzuje neposkytovať svoje prihlasovacie údaje k webimárom tretím osobám. V opačnom prípade Organizátorovi zodpovedá za škodu, ktorá mu týmto konaním konaním vznikla.

IV. Konferencia

  1. Prihláška
  1. Prihlášku uskutočňuje Účastník prostredníctvom online formulára na webovom sídle Organizátora[12] . Účastník berie na vedomie, že súčasťou Prihlášky je aj informácia o kúpnej cene ako účastníckeho poplatku a  spôsobe jej úhrady za účasť na konferencii. 
    1. Odoslaním Prihlášky Účastníka vzniká povinnosť zaplatiť kúpnu cenu do troch dní od odoslania Prihlášky a to prostredníctvom platobnej brány www.inviton.sk.
    1. Po vyplnení a zaslaní Prihlášky bude Účastníkovi zaslané potvrdenie o jej prijatí na emailovú adresu, ktorú uviedol v prihláške. Prihláška Účastníka sa stáva záväznou dňom doručenia Organizátorovi. 
    1. Organizátor konferencie si vyhradzuje právo ukončiť registráciu účastníkov pred stanoveným termínom uzávierky prihlášok, ak počet prihlásených účastníkov presiahne kapacitné možnosti. Záujemcovia budú evidovaní podľa poradia doručených prihlášok a prednosť majú tí účastníci, ktorí zašlú prihlášku skôr.
    1. Najmenej 3 dni pred konaním konferencie obdrží Účastník organizačné pokyny, a to na e-mailovú adresu, ktorú uviedol v Prihláške. 
    1. Prihlásením na konferenciu dáva Účastník súhlas k vyhotovovaniu obrazovej a zvukovej dokumentácie konferencie zo strany Organizátora za účelom zdokumentovania jeho priebehu a ďalšieho použitia na marketingové účely a to najmä v newslettroch, prezentáciách, plagátoch a iných materiálov používaných výlučne na marketingové účely.
  1. Storno podmienky
  • Akékoľvek zmeny údajov v Prihláške ako aj storno Prihlášky na webinár je možné oznámiť Organizátorovi iba elektronicky.
    •  Ak Účastník prihlášku zruší (odstúpi od zmluvy):
  • najneskôr 2 mesiace pred konaním konferencie, bude Účastníkovi vrátených 95% z ceny Prihlášky; 
  • 1 mesiac pred konaním konferencie, bude Účastníkovi vrátených 50% z ceny Prihlášky; 
  • menej ako 1 mesiac pred konaním konferencie, Účastníkovi bude vrátených 0% z ceny Prihlášky.   
    • Prihláseného Účastníka na konferencii je možné zastúpiť inou osobou.
    • Zrušenie Prihlášky (odstúpenie od zmluvy) musí byť realizované elektronicky formou e-mailu.
    • V prípade, že  bude konferencia zrušená zo strany Organizátora, Účastníkovi bude cena vrátená v plnej výške.
  1. Vyhlásenia
  • Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu, prednášajúcich, termínu, miesta konania alebo na zrušenie konferencie.V prípade výskytu takýchto zmien a skutočností, bude Účastník informovanýelektronicky.

V. Seminár 

  1. Prihláška
  1. Prihlášku uskutočňuje Účastník prostredníctvom online formulára na webovom sídle Organizátora. Účastník berie na vedomie, že súčasťou Prihlášky je aj informácia o kúpnej cene ako účastníckeho poplatku a  spôsobe jej úhrady za účasť na seminári. 
    1. Odoslaním Prihlášky Účastníka vzniká povinnosť zaplatiť kúpnu cenu a to troch dní od odoslania prihlášky a to prostredníctvom platobnej brány www.inviton.sk[19] 
    1. Po vyplnení a zaslaní Prihlášky bude Účastníkovi zaslané potvrdenie o jej prijatí na emailovú adresu, ktorú uviedol v prihláške. Prihláška Účastníka sa stáva záväznou dňom doručenia Organizátorovi. 
    1. Najmenej 3 dni pred konaním seminára obdrží Účastník organizačné pokyny ku konkrétnemu semináru, a to na e-mailovú adresu, ktorú uviedol v Prihláške. 
  1. Storno podmienky
  • Akékoľvek zmeny údajov v Prihláške ako aj storno Prihlášky na seminár je možné oznámiť Organizátorovi iba elektronicky.
    •  Ak Účastník Prihlášku zruší (odstúpi od zmluvy): 
    • nad 30 dní pred konaním seminára, bude Účastníkovi vrátených 95% z ceny Prihlášky;
    • do 30 dní pred konaním seminára, bude Účastníkovi vrátených 50% z ceny Prihlášky;
    • do 14 dní pred konaním seminára, bude Účastníkovi vrátených 0% z ceny Prihlášky.
    • V prípade, že  bude seminár zrušený zo strany Organizátora, Účastníkovi bude kúpna cena vrátená v plnej výške.
  1. Vyhlásenia
    1. Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu, prednášajúcich, termínu, miesta konania alebo zrušenie seminára.V prípade výskytu takýchto zmien a skutočností, bude Účastník informovanýelektronicky.

VI. Práva a povinnosti Organizátora

  1. Organizátor má právo meniť portfólio svojich produktov, a to kedykoľvek, s prihliadnutím na aktuálny záujem Účastníkov.
  2. Organizátor má právo stiahnuť produkt z portfólia až do času potvrdenia Prihlášky.
  3. Organizátor je oprávnený upravovať cenu jednotlivých produktov, a to až do času uskutočnenia Prihlášky Účastníkom.
  4. Organizátor spracúva osobné údaje Účastníka na základe jeho súhlasu so spracovaním osobných údajov podľa čl. 6 ods. 1 a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, na marketingový výskum, reklamu, teleslužby a na nadviazanie obchodov pre existujúce i budúce produkty Organizátora, a to na dobu 2 rokov od poskytnutia súhlasu, a na základe týchto mu s jeho súhlasom pravidelne zasielať informácie o nových produktoch, prípadne zákazníkom už zakúpených, avšak aktualizovaných produktoch.

VII. Práva a povinnosti Účastníka, platobné podmienky, dodacie podmienky

  1. Potvrdením prihlášky sa Prihláška stáva záväznou.
  2. Účastník je povinný uhradiť kúpnu cenu zakúpeného produktu prostredníctvom platobnej brány Inviton – www.inviton.sk. Bližšie podmienky o platobnej brán Inviton sú uvedené na web stránke: https://www.inviton.eu/terms-and-conditions
  3. Účastník sa zaväzuje neposkytovať svoje prihlasovacie údaje k webinárom tretím osobám. V opačnom prípade Organizátorovi zodpovedá za škodu, ktorá mu týmto konaním konaním vznikla.

VII. Osobitné ustanovenie k právam a povinnostiam fyzickej osoby v postavení spotrebiteľa

Právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy a alternatívne riešenie sporov

  1. Pre účely tohto článku sa Účastníkom rozumie kupujúci, ktorý vo vzťahu k Organizátorovi vystupuje v postavení spotrebiteľa. 
  2. Účastník má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia produktu. Odstúpiť od zmluvy je možné iba písomne, a to zaslaním písomného odstúpenia od zmluvy Organizátorovi. Účastník nemá právo odstúpiť od zmluvy ak ide o poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy. Formulár odstúpenie od zmluvy: (môže byť aj v PDF vzorovy formular na odstupenie od zmluvy_zakon.pdf)
  3. Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov:

Účastník sa môže obrátiť na Organizátora so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Organizátor vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Organizátor porušil jeho práva. Ak organizátor na žiadosť zákazníka odpovie zamietavo alebo neodpovie do 30 dní od jej odoslania, Účastník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Návrh na začatie ARS sa podáva subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorý si môžete stiahnuť TU. Subjekt ARS môže od Účastníka požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 eur s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má zákazník. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

VIII. Ochrana osobných údajov

  1. Organizátor sa zaväzuje, že neposkytne tretím osobám osobné údaje Účastníka.
  2. Občianske združenie Bližšie k sebe, so sídlom Družstevná ul. č. 645/19, 900 28 Ivanka pri Dunaji, Slovenská republika ako prevádzkovateľ spracováva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov podľa čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „Nariadenie“). Ide o údaje uvedené v Prihláške produktu alebo v akejkoľvek súvislosti s ňou. Súhlas so spracúvaním osobných údajov v zmysle Nariadenia udeľuje zákazník – fyzická osoba na 3 roky odo dňa udelenia súhlasu so spracúvaním osobných údajov.
  3. Organizátor zároveň spracováva osobné údaje okrem na právnom základe súhlasu dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia aj na právnom základe zmlúv v rozsahu potrebnom na ich plnenie zo strany Organizátora (napríklad spracovanie Prihlášok) v zmysle čl. 6. ods. 1 písm. b) nariadenia a na základe oprávneného záujmu (napríklad priamy marketing).
  4. Účastník súhlasí s tým, že Organizátor je oprávnený počas trvania súhlasu so spracúvaním jeho osobných údajov tieto osobné údaje v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky a Európskej únie, najmä s Nariadením, s použitím automatizovaných aj neautomatizovaných prostriedkov zhromažďovať, spracúvať a používať za účelom použitia osobných údajov na zasielania newslettera.
  5. Účastníkovi sú pred poskytnutím osobných údajov v týchto všeobecných obchodných podmienkach poskytnuté informácie v zmysle § čl. 13 Nariadenia.
  6. Udelením súhlasu zároveň zákazník berie na vedomie, že poskytnutie údajov je dobrovoľné, a že má práva v zmysle čl. 12 a nasl. Nariadenia.
  7. Súhlas so spracúvaním osobných údajov môže byť kedykoľvek odvolaný rovnakým spôsobom, akým bol poskytnutý.
  8. Organizátor sa zaväzuje, že nebude spracúvať osobné údaje spôsobom, ktorý odporuje dobrým mravom ani spôsobom obchádzajúcim súčasne platné všeobecne záväzné právne predpisy.

IX. Záverečné ustanovenia

  1. Na vzťahy neupravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa primerane použijú ustanovenia všeobecne záväzných právnych predpisov v platnom znení.
  2. Organizátor si vyhradzuje právo na uskutočnenie zmien v obsahu Všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť informovať Účastníka splní zverejnením zmeneného znenia na obvyklom mieste na svojej internetovej stránke.
  3. Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú voči Účastníkovi účinnosť odoslaním Prihlášky.
  4. Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné od  1. 12. 2024.
© 2025 Medzi nebom a ženou
Všobecné obchodné pomienky

Andrea Mikolášiková

Moje meno je Andrea a som celoživotný hľadač. Už asi 150 rokov mám v podpise môjho gmailu myšlienku Karla Čapka, ktorú som si zamilovala ešte na gymnáziu:

 „Hledat a najít, to je to největší napětí a uspokojení, které může člověku život poskytnout. Každý člověk by měl něco hledat. Když ne známky, tedy pravdu nebo zlaté kapradí nebo aspoň kamenná šípy a popelnice.“

Moje hľadanie a nachádzanie ma doviedlo až sem, na miesto, ktoré som nazvala „Medzi nebom a ženou“.  Rada sem vkladám všetko, čím som bola v živote obdarovaná:

  • 9 rokov štúdia katolíckej teológie s postgraduálnou špecializáciou na teológiu manželstva a rodiny;
  • výcvik v metodike Community Building u Edwarda Groodyho, žiaka Scotta Pecka, tvorcu tejto metodiky;
  • výcvik v kresťanskom koučingu u Maroša Kubeša + ďalšie vzdelávanie v tejto oblasti;
  • skúsenosť z 15 rokov manželského života požehnaného piatimi deťmi;
  • skúsenosť so spoluzaloženia a 7 rokov vedenia portálu pre kresťanské rodiny zastolom.sk.

V oblasti práce s ľuďmi som tak trochu multiinštrumentalista, baví ma pracovať s rôznymi formátmi, preto je zoznam toho, čo robím, trochu dlhší: lektorka, facilitátorka seminárov Community Building, koučka a mentorka, organizátorka, dizajnérka zážitkových formátov pre ženy.